Påskinspiration

Nu är det inte lång tid kvar till påsk. Det rycker lite i min pysselådra, men med en liten minikille så är det lite svårt att få två händer fria. Men, påsk är inte här riktigt än så jag har fortfarande lite hopp om lite pysseltid. Som inspiration har jag samlat ihop ett litet kollage med påskinspiration. Förklaring och länkar hittar ni under bilden. Alla bilderna är hämtade från mitt Pinterestalbum. Vill du se mer bilder så hittar du dom här.
Foto: Pinterest
1. Tips på hur du kan måla äggen. Använd en svart tuschpenna. 2. Fin kalender med påskkänsla 3. Plantera i äggskal 4. Påskdukning 5. Påskdukning med fjädrar, washitejp och presntpapper(?) 6. Pyssla ihop några fjädrar 7. Tips på hur du kan färga äggen.

Kommentarer
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Snyggt!

Svar: Tack!
Emmelie Johansson

2015-03-24 @ 12:04:17
URL: http://jennyh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin