Fredagsinspiration från Kungsholmen

Fredagsinspiration får utan tvekan bli den här fina lägenheten på Kungsholmen som just nu är till salu. Jag är väldigt svag för tegelväggar. Det ger en speciell rustik och väldigt mysig känsla tycker jag. När vi bodde på Södermalm  hade vi en gammal rustik lägenhet med vit tegelvägg. Jag fullkomligt älskade det köket. Nu får jag nöja mig med en murad spis istället, men det går faktiskt bra det också. Håll till godo och njut av de här fina bilderna. Vill du se mer av lägenheten så hittar du bilder här.
Foto: Fastighetsbyrån

Kommentarer
Postat av: kerstin ehrenholm

så snyggt

2015-03-29 @ 13:08:56
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin