"Kändispärla" på Gotland

Japp, urdålig uppdatering på bloggen har det varit från min sida. Jag har varit bortrest i över en vecka och har haft det lite svårt med uppkoppling. Sedan  när jag väl kom hem i söndags så åkte jag på en dunderförkylning. Nu ligger jag och mini däckade och jag ber till alla förlylningsgudar i världen att vi ska krya på oss väldigt snart. Jag ska visa er lite bilder från min gångna vecka, men tänkte att jag innan det passar på och visar en en pärla som är till salu på Gotland. Vilket hus! Det är inte vem som helst som är ägare idag, utan det är Felix Herngren som säljer sin fina semesterpärla.
 
Foto: Bertwig Fastighetsmäklare

Kommentarer
Postat av: Magda

Verkligen en pärla! Krya på dig! Hoppas du snart är pigg igen!

2015-06-10 @ 07:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin