Vårens nyheter från Formex i en tillfällig Pop-up butik

Igår slog portarna upp för vårens Formex mässa. Jag hade planer att vara där redan på morgonen, delta på pressfrukosten och sedan kika omkring, men istället blev det blivit honungsvatten för mig i soffan. Japp, förkylningen vill inte ge med sig så någon promenixande på Formex ligger inte riktigt för mig just nu.
Igår såg jag dock något intressant. Nordic Design Collective som är en nätbutik som har samlat morgondagens formgivare på ett ställe, har nu lagom till Formex öppnat en Pop-up butik på nätet där de säljer färska produkter direkt från Formex. Min favorit i butiken är den här ampelvasen från Havsglas Sverige . Liten, diskret och väldigt snygg. Amplar är också en het inredningstrend under 2015 och något vi kommer se mycket av under året.
Foto: Nordic Design Collective

Kommentarer
Postat av: Caroline Bergström

Tack :) Kiabi heter butiken

2015-01-15 @ 22:04:29
URL: http://carrosungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin