Snapshot från två veckor i internetskugga

Nu är vi precis hemkomna från total radioskugga i stugan. Jag pratar verkligen internetdöden. Därav har det varit väldigt glest mellan inläggen, men desto bättre ska det bli. Jag har laddat upp med flera inlägg så håll i hatten, det kommer mera. Först måste jag bara "stänga" de två senaste vinterveckorna. Ja, det har verkligen varit vinter i stugan och så otroligt vackert. Detta är ett snapshot från den senaste tiden.
Foto: 1. Korvgrillning på sjön hör liksom bara till. 2. Utsikt över Ljusdal från Kolsvedjastugan. Så vackert (och kallt) 3. Fina skidspår precis utanför vår husknut. 4. Våfflor har det inte bara blivit en gång, utan två gånger. Mums! 5. Vackert utanför knuten. 6. Jag tog äntligen tag i mig och köpte min efterlängtade spark! 7. Stugan i vinterskrud 8. Nybakad cheesecake 8. Jag i frostigt vinterväder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin