underbara vinterdag och söndagsfynd

Vilken underbar söndag och vinterdag det har varit idag. Långa promenader och skidåkning i vintersolen är inte helt min grej just nu med tanke på den extra vikten på magen. Men, istället blev det en söndagsutflykt via Vaxholm och så slutligen till Gustavsberg. Vi tog ett stopp på Iittalas outlet i Gustavsberg och fyndade några skålar ur serien Kastehelmi. Vi har assietterna sedan tidigare och jag är lite löjligt förtjust i det här enkla men väldigt snygga porslinet. När vi kom hem strålade solen fortfarande in i köket och jag fångade den här bilden som jag inte kan låta bli att inte visa. Hoppas att ni har haft en trevlig söndag!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Jenny - Hemtrender

Låter som en väldigt fin söndag. Hoppas du mår bra!
Kramkram

2015-02-09 @ 14:40:02
URL: http://hemtrender.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin