Tillfällig kollektion hos IKEA från 27 mars

Den 27 mars släpper IKEA en tillfällig kollektion, NIPPRIG. Kollektionen är framställd av förnyelsebara naturmaterial och är resultatet av ett kreativt samarbete mellan IKEA och lokala hantverkare i Vietnam och Indonesien.
Jag har några favoriter i kollektionen. Bland annat kommer det en flätad väska som är identisk i storlek och form med IKEA's blå kasse. 49 riksdaler kommer den säljas för i butik. Sedan tycker jag mig ha sett en hel del snygga mattor som är handvävda med vattenhyacint och sjögräs. Tyvärr fanns det inte så många pressbilder varken på väskan eller mattorna, så ni får helt enkelt hålla utkik i butik.
Korgar kommer det i mängder, även möbler och lampor. 27 mars helt enkelt!
Foto: Pressbilder IKEA

Kommentarer
Postat av: Tamlina

ÅÅÅÅH! Jag vill ha allting.

2015-02-20 @ 23:39:12
URL: http://komigentamlina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin