Adventsmys i babyrummet

Just nu håller jag på och gör julpraliner. I bakgrunden rullar Tina i fjällen på tv:n och precis nu åkte de skoter över ett vinterklätt fjäll. Det rycker riktigt i min fjällnerv och jag längtar så efter att få åka skoter(!) Efter att jag tog studenten bodde jag i norra Norge i ett år och jag har åkt så mycket skoter på snöklädda fjäll. Flera timmar rätt ut på fjället. Inte en väg så långt ögat kunde nå, bara massa renar och så ishavet som närmsta granne. Det är en känsla det! Ok, skoteråkning på ett kalfjäll kommer inte ske i första taget, men förhoppningsvis så blir det lite skidåkning till jul. Tills dess så njuter jag för fullt av att vara mammaledig i december och få tid till att tända ljus till frukost, julpyssla och bara njuta av julkänslan. Minichefens har också fått en jultouch i form av en stor julstjärna. Hans rum är inte stort och då är tygpåsen från Tellkiddo obetalbar. Jag samlar alla leksaker i den och på ett vips så får man ordning. Tips på julklapp till någon kanske?!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

så fint!!

Du missar väl inte att tävla i min julkalender med priser för tiotusentals kronor!

Svar: Tack! Jag ska titta på det :-)
Emmelie Johansson

2015-12-08 @ 17:11:04
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin