Stylat gårdshus

Jag såg det här fina gårdshuset på Hemnet för någon dag sedan, men när det även trillade ner ett lite mail med massa bilder i mailboxen så kände jag att jag inte kan låta bli att visa det. Inte nog med att det är något speciellt med gårdshus, detta är verkligen jätte läckert inrett också. Samtidigt funderar jag om detta är början på något nytt, att inredningsföretag försöker att få profilering och synlighet genom mäklarannonser. Smart och jag tror inte det är det sista vi ser!
Fantastic Frank som säljer lägenheten brukar styla sina objekt med både det ena och det andra. Den här gången är det inrett med flera av det svenska möbelföretagets Plus Functions möbler. Samtliga möbler är multifunktionella och många av dem döljer förvaringsmöjligheter. Jag har helt ärligt inte helt klurat ut än hur stolen vid skrivbordet fungerar, men om ni tittar nedan så ser ni hur den fungerar mot en vägg (även om jag tycker det känns lite läskigt).
Jag är förtjust i vitt som blandas med trä och det tillsammans med en eldstad (jag älskar eldstäder) gör att jag tycker detta är ett väldigt trevligt kök!
En lampa men också en klädställning. Soffan Scandi bench har smart förvaring under sistsen och tidningsförvaring i ryggen.
Foto: Fantastic Frank
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin