Packning pågår

Imorgon (som jag har längtat) så åker jag iväg på semester med min tjejkompis. Även om det inte är så länge sedan det var sommarsemester så känns det som att hösten fullkomligt har rivstartat. Imorgon far vi till San Fransisco och det ska bli otroligt skönt att få en veckas ledigt och njuta av shopping, sol, kaffe och bara vara!
Vi brukar försöka göra en tjejresa om året. För flera år sedan var vi inte så noga med boendet och vi har bott på några riktigt halvdassiga hotell i New York. Nu har vi blivit gamla (ja, ja, äldre) och kostar hellre på oss ett bättre boende. Vi slog till på ett relativt nybyggt Lifestyle hotell i centrala San Fransisco. Ser urmysigt ut och jag hoppas att jag har rätt! Hej hopp, tillbaka till packningen och har ni några dundertips så är jag all ears!!!
Foto: Hotel G, San Fransisco

Kommentarer
Postat av: Jenny - Hemtrender

Ha nu en helt fantastisk resa!!
Kram kram

2014-09-21 @ 19:03:43
URL: http://hemtrender.com
Postat av: kerstin ehrenholm

Trevlig resa sköt om dig

2014-09-23 @ 13:29:26
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin