Charmig inredning och inspiration i Norrköping

Jag kan bli fullkomligt såld i de senaste inredningstrenderna, men jag kan också gå helt i gång på det lite äldre, charmiga och på något sätt äkta. Det här huset, från börjat av 1900-talet, i Norrköping skulle jag verkligen kunna tänka mig. Vilket hus! Myskänslan som man får bara av att titta på bilderna känns så fullkomligt äkta. Släng också en blick på golven. Wow! Vill du se fler bilder så hittar du det här.
Foto: Bielkhammar Fastighetsförmedling

Kommentarer
Postat av: Therése S

Så otroligt fin!

2014-09-17 @ 08:13:14
URL: http://blogg.thereses.se
Postat av: Ida G

Det var där Oscar o Anna hade sin bröllopsfest :) Väldigt fint o mysigt ställe! Vi sova över där, mamma o pappa hade ett riktigt härligt rum! :)

2014-09-17 @ 13:05:53
Postat av: Anonym

Det känner jag igen, och så nära stan!

2014-09-20 @ 10:33:08
Postat av: Living by Miriam

Wow vilket vackert hus, där kan jag tänka mig att flytta in direkt :-)

2014-09-23 @ 08:47:04
URL: http://www.livingbymiriam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin