Pyssel och myshelg

I helgen har det varit riktigt busväder, eller ska jag kanske säga novemberväder? Grått, regningt och lite småkyligt har gjort att det dragit i min pysselnerv och i lördags åkte massa papper, snören och stämplar fram. Det blev helt enkelt årets första julpyssel och jag slog in årets första julklappar. Jag har tänkt att visa er lite tips, men jag känner allt att det vänta tills lite närmare december. Det får bli en ögonblicksbilden så länge istället. En stor kopp chai te och två chokladpraliner som fick stå för en härlig pysselfika.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Malin

Perfekt dag att pussla när det regnar ute.

2014-11-06 @ 16:12:28
URL: http://marlineblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin