Julkalender: te-kalender

Förra året introducerade vi en julkalender i vårt hem. Jag köpte 12 paket och min sambo köpte 12 paket (för max 500 kr per person). Sedan fick vi öppna ett paket varannan dag ända fram till jul. Som en julkalender för barn, men för vuxna helt enkelt! I år blir det en favorit i repris och jag kan verkligen rekommendera det!
På nätet fick jag också syn på en annan julkalender som passar mig i smaken, en te-adventskalender. Jag är en riktigt te-älskare och det dricks verkligen några koppar om dagen! Detta är ett jättemysigt och trevligt sätt att testa olika teer!
Foto: Pressbilder Te-adventskalendern

Kommentarer
Postat av: Rostfria blandare

Härlig grej att göra tillsammans:)

2014-11-22 @ 12:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin