Trendigt i Berlin

Mäklarfirman Fantastic Frank finns inte endast i Stockholm utan bedriver även verksamhet i Berlin. Snyggt som sjutton gör dom det och de lyckas att hålla sin linje och speciella touch på sina objekt även där. Jag har hört många säga att om man vill investera i fastigheter så är ett hett tips att göra det i Berlin där lägenheterna fortfarande är relativt billiga. Billiga är kanske en definitionsfråga, men de är fortfarande i bra pris jämförelsevis med andra europeiska storstäder. Skulle jag slå till på en liten lägenhet så skulle jag verkligen kunna tänka mig den här.
Foto: Fantastic Frank

Kommentarer
Postat av: Katarina

Golvet! Supersnyggt!

2014-03-14 @ 21:17:15
URL: http://katarinaratcliffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin