Jag dör lite lätt och kommer till inredningshimlen

Vissa veckor är fullspäckade och den här veckan är jag mer på resande fot än hemma i vårt kära lilla hus. Just nu har jag krypit ner i hotellsängen och tagit en liten "koll på nätet" samtidigt som jag har tittat på nyheterna. Multitasking helt enkelt! Jag fick idag syn på en lägenhet som är bland de finaste jag har sett på mycket länge. Det var lite så att jag smått dog inredningsdöden och kom en snabbis till inredningshimlen. Oj, oj, oj så fin! Det var så många fina bilder så jag kunde knappt bestämma mig för vilka jag skulle visa er. Därför rekommenderar jag er att ta en titt på fler av bilderna här. En liten rekommendation är att slänga ett litet extra öga på handdukshängaren i köket, bänkskivan i köket och om ni följer länken och tittar på fler av bilderna så ta en extra titt på golvet i hallen.

Foto: Alvhem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin