Måndagssyssla - upp med tavlor

Vi har bott i vårt hus (snart) ett år, men vi har inte fått upp tavlor överallt. I väntan på den perfekta tavlan (som jag inte hittar) har alla ramar blivit stående vid väggen. Nu fick jag ett ryck för ett tag sedan och köpte lite nya ramar och beställde även en ytterligare tavla från Therese Sennerholt.
Mitt måndagsprojekt blir nu att rama in tavlan och få upp den på väggen bredvid tavlan från Lovisa Burfitt. Jag tror det blev en liten miss när vi beställde från Therese och efter ett bra tag fick jag påminna om min beställning. Då kom den fort som raketen och med i paketet låg också några vykort. Som en ursäkt för förseningen kan jag tänka mig. Trevligt!
Foto: Emmelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin