Förra veckans mest klickade fritidshus

Förra veckans mest klickade fritidshus i Stockholms län ligger ett stenkast därifrån vi bor. Jag dog och kom lite smått til himlen när jag såg det här underbara - fritidshuset!!? Ja, för allvarligt, vi pratar 320 kvadratmeter hus, med sjötomt och helt fantastiska detaljer. Men har man 13 miljoner över i fickan och känner att det passar för ett fritidshus så varför inte?! Jag skulle vara lycklig om jag någon gång kunde få bo i ett liknande hus till vardags (drömma får man faktiskt!). 28 000 klick hade det här fritidhuset förra veckan. Dock undrar jag om räknaren på Hemnet har kraschat och börjat om på noll igen, för när jag tittar in är jag nummer 6292. Oavsett vilket ska jag sätta mig lite i solen och drömma mig bort för en stund till det här fantastiska huset! Kolla in säger jag!
Foto: Bjurfors

Kommentarer
Postat av: Therése S

Oh det där hade ju inte varit fel!

Svar: Visst hade det inte :-)
Emmelie Johansson

2014-06-12 @ 09:01:47
URL: http://istla.se
Postat av: Katarina

Ja, wow wow!!

Svar: Visst är det!!
Emmelie Johansson

2014-06-15 @ 00:07:13
URL: http://katarinaratcliffe.se
Postat av: kerstin ehrenholm

så snyggt hm

Svar: Kan inte annat än att hålla med!
Emmelie Johansson

2014-06-16 @ 07:16:32
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: maria at inredningsvis

DUBBELWOWWW vad SNYGGT :) rena rama drömhuset ju.

Ny post ute... en härlig sekelskifte våning i GBG :)

Jag passar på att önska dig en ljuvlig midsomar med mycket sol :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Svar: Visst är den!! Åh, då ska jag kolla in sekelskiftsvåningen :-)
Emmelie Johansson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin