2 days to go

Nu är det några fjuttiga dagar kvar innan seeeemester! Jag går och planerar inför avfärden mot stugan. Det ska målas, målas och åter målas. Mest ute, men också lite inomhus. Vi har tänkt att göra iordning vårt "mellansovrum". Medan mamma funderar på praktiska lösningar för hur sängarna ska stå så funderar jag på färger och detaljer. Jag har varit helt insöad på att ha ett blått skåp, men när jag såg de här höstnyheterna från IKEA kände jag att - det är ju grönt jag vill ha! Den som väntar får helt enkelt se! Hej, hej så länge!
Foto: Pressbilder IKEA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt! Själv har jag 3v kvar, känns som en evighet..

Svar: Hoppas att veckorna går fort (för dig!!) :-)
Emmelie Johansson

2014-07-02 @ 19:24:41
Postat av: Frida

Åh, det där var en jättefin grön färg! Passar perfekt i en sommarstuga :)

2014-07-06 @ 12:06:37
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin