Kärlek i en liten mugg

När jag visar bilder med porslinet Rif Design så brukar det trilla in en fråga eller två. Många undrar vart man kan hitta kopparna eller skålarna. Jag tycker att de har börjat poppa upp på många ställen och allt fler butiker erbjuder nu stora delar av Rifs sortiment. Idag åkte delar av porslinet fram. Jag blev nämligen så inspirerad av Hemtrender att bygga upp en liten fotostudio här hemma och fota. Så, det var precis vad jag gjorde ikväll. Jag hade på tok för dåligt ljus, men det här är en av bilderna jag fick till!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE -

Gud vilka fina!! Dessa skall jag hålla utkik efter! :)

2014-01-13 @ 16:58:31
URL: http://josefineeklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin