Mina kära blommor behöver hjälp

Jag är så långt ifrån en blommänniska jag kan bli. Tyvärr!!! Nu har jag en till liten stackare som håller på att dö. Just nu är jag trött som en oxe och har totalt glömt vad den lilla blomman på bilden heter. Någon som kan hjälpa mig? Bjuder också på en bild där jag är med. Jag vet att detta önskas och jag ska försöka bli bättre (även om det är lite jobbigt att se sig själv på bild). Så alla blommänniskor där ute, eller icke blommänniskor, tipstack tas gärna emot på hur man får den här fina lilla blomman att överleva!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Skulle säga att den absolut inte får torka ut. Men den är en svår en.

2014-02-13 @ 20:35:48
URL: http://nancyandi.blogg.se
Postat av: Annica

Vattna lite varje dag. Tror att det är en Corocia eller Sephora.

2014-03-03 @ 09:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin