Tallen står (snart) så grön och grann i stugan

Förra året inledde vi en ny tradition i stugan; vi köpte julgran på rot! Japp, ni skulle sett min förvånade min när jag snabbt ringde min mamma från bilen och säger "Damen säger att jag ska köpa den på rot???" Jag förstod helt enkelt inte alls vad det betydde. 5 min senare visade det sig att jag skulle traska med den lilla damen ut i skogen, med en såg i näven och spana in bästa träd. Det blev en liten fin tradition som skapades och för andra året i rad gick vi igår ut och köpte ett träd på rot. Tyvärr är min mamma allergisk för gran så för vår del har det blivit en jultall itsället. Tips till er som är allergiska och inte vill ha plastgran. Nu står den fina tallen i stugan och ikväll ska den kläs.
Foto: Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin