Gör en jullampa

Kan ni förstå hur fort veckorna faktiskt går?! Jag har svårt att förstå att det redan är fredag imorgon och att andra advent närmar sig. Vår helg ska bestå av stygmys och julpyssel. Stjärnor och julpynt ska upp i stugan, något julbak kanske det blir och så ska vi gå på riktig hälsinge-julmarknad. Julmys deluxe helt enkelt.
För att inspiereras till julpyssel har jag surfat runt lite och på Pinterest hittade jag det här jätteroliga tipset på en jullampa. Du behöver faktiskt inte ens hänga lampskärmen över en lampa, du kan helt enkelt hänga upp dom som dekoration. Mitt tips är att kika in på en loppis för där kan jag lova att ni hittar flera lampskärmar för en tia eller två. Sedan är det bara att klä in dom i mossa!
Foto: Pinterest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin