Bye bye juli

Ja, jag vet att juli tog slut för några dagar sedan, men idag är min första jobbdag igen och det känns verkligen som att nu ligger juli där bakom någonstans. Jag har bloggat lite dåligt under sommaren. Jag skyller på dålig uppkoppling, dålig internetttillgång och allmän sommarledighet. Dock har det varit lättare att hålla instagram uppdaterad och här kommer en samling av bilder från fina juli. (Vill du följa mig på instagram hittar du mig under emmeliejoh.)
Foto: 1. De fina skolplanscherna från min sambos mamma kom upp på väggen i fritidshuset. 2. Sommar feelings i stugan. 3. Frukost i stugan. 4. Strandmys på Fårö. 5. Rökta räkor till lunch. 6. Vackra Hälsingland. 7. Min systersons bröllop ute i Stockholms skärgård. 8. Utsikten från stugan 9. Vad passar bättre på sommaren än massa jordgubbar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin