En blå romans

Är det någon mer än jag som längtar efter ljumma sommarkvällar, bara tår i gröngräset och en värmande sol i ansiktet? Jag vet inte vad det är med mig i år, men jag längtar mer än någonsin efter sommaren. Vi har planerat att tillbringa stor del av sommarledigheten i vår stuga. Vi har lite projekt på agendan och bland annat har vi tänkt att göra klart ett av våra gästsovrum. När jag fick syn på den här mysiga bilden från IKEAs blogg Livet Hemma så kände jag att så här skulle det verkligen kunna se ut i vår stuga(!)
Det blå skåpet (som är som gjort för en liten sommarstuga tycker jag) heter Isala. Vill man inte köpa det nytt så tror jag allt att det går att hitta något liknande på en loppis i sommar.
Ett annat bra tips tycker jag är att blanda skärmarna som på bilden nedan. Det är bara att köpa en blandning av lampskärmar. Alla behöver ju inte ha en riktig lampa i sig, utan de passar lika bra som fin dekoration.
Foto: Livet Hemma, IKEA

Kommentarer
Postat av: living by Miriam

Vilket härligt skåp. Sånt är jag på jakt efter, men hur ska man hitta det i loppisdjuneln? ;)

2014-04-05 @ 10:08:16
URL: http://www.livingbymiriam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin