Blå drömmar

I sommar har jag tänkt att göra om vårt ena sovrum i stugan och full planering pågår (i mitt huvud). Jag har fastnat vid tanken att göra ett blått och lite romantiskt rum. Väggarna kommer att få bli vita så istället blir det att "gå loss" på detaljerna. Något i den här stilen tror jag det ska bli.
Foto: Kudde, Bangalow Rani Blue från Kuddaronline 299,-, Kudde Jasmine Blue från Kuddaronline 299,-, Pols Potten 4 muggar från Svensson i Lammhult 199,-, Dalarö Matta från EM 299,-, Skåp Isala från IKEA 1995,-, Spode Blue Italian kopp från Tehuset Java 599,-, Påslakan Gripsholms loe Blå från Sovtex 295,-, Hortus Blå Rund Bricka från Hjerten&Hjerten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin