to do list - Fritidshuset

När man har blivit sådär 75% klar med att renovera då är det som att man fastnar där. Man når liksom aldrig upp till 95% och inte till 100%. Känner ni igen er? Så har det blivit på vissa ställen i vår stuga. Egentligen är det bara roliga saker kvar, som att shoppa lite detaljer. Men, likaväl så har jag inte fått tummen ur på alla ställen. För att få tummen ur har jag nu skrivit en lång lista i telefonen på saker vi behöver fixa. Här är ett litet axplock av de lite roligare (lyx)frågorna.
Den här fina krukan behöver absolut något fint i sig. En fin blomma kanske? Japp, sagt är helt enkelt lättare än gjort!
Vad som ska få pryda kökssoffan har jag nu funderat på i över ett år. (Trög, japp!) Just nu ligger det ett renskinn på ena sidan av soffan och ett fårskinn på andra sidan. Vad som är bäst? Vet-i-sjutton. Eller ska vi helt enkelt sitta på något annat?
Foto: Emmelie
Bakom korgen gömmer sig en våningssäng. Både det här lilla sovrummet och våningssängen är nymålat, men fortfarande så saknad det en lampa i taket, en spegel på väggen och överkast och kuddar i sängen. Japp, uppskrivet på min inköpslista!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kansle lite mossa och ett fint ljus i krukan? Instämmer vi har alltid fastnat på sista vid mållinjen vid renoveringar och sen börjat drömma igen...

2013-09-10 @ 18:47:09
URL: http://gladakocken.blogg.se
Postat av: Living by Miriam

Känner igen mig. Sen ska man titta på listan också ;)

2013-09-10 @ 19:46:39
URL: http://livingbymiriam.se
Postat av: Louise

Hi hi hi, och vi har just fastnat på 30% klart :0) men på måndag kommer golvsliparen, sen händer det grejer, hoppas jag! :0)

2013-09-11 @ 06:55:30
URL: http://atasteofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin