Washi inspiration

På fredag far vi öster ut en vecka. Härliga semester, här kommer vi! Tycker alltid det är lite svårt att förstå att man ska åka iväg innan man faktiskt är där. Ibland är det dock svårt att förstå även om man är på plats så jag får väl nypa mig några extra gånger. Något jag ska frossa i är washi tejp. Den fina papperstejpen kommer nämligen från Japan och min kompis vi ska besöka har berättat om att det fullkomligt går att bada i washi tejp i Japan (om man vill!). Jag får ofta frågan vad man kan göra med washi tejp, så här kommer lite inspiration. Vill du ha mer inspiration kan jag tipsa om att titta in här på min Pinterest.
Foto: Pinterest

Kommentarer
Postat av: Tina

Kul pyssel! Jättefina saker man kan åstakomma! :)

2013-10-30 @ 12:19:02
URL: http://timonhome.blogg.se
Postat av: living by Miriam

Läckert. Hoppas du får en underbar resa :) kram

2013-10-30 @ 16:38:44
URL: http://livingbymiriam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin