Åsas Tomtejul

I know it's a little bit early... För är du som jag, som nästan blir skogstokig på allt tidigt julpyntande? Vi är inte ens i november och i vissa butiker ser det ut som det är julafton imorgon. Därför vet jag att det här inlägget är lite tidigt, men jag kan ändå inte helt låta bli. Jag har nämligen sett porslinet från Åsas Tomtejul i verkligheten och i vanliga fall kan jag tycka att tomtar på porslin kan bli lite  "mycket", men inte i det här fallet. Det här porslinet är verkligen jätte fint. Just nu pågår det en tävling där man kan vinna porslin för 22.000,- Jag vet att jag är ute lite i sista laget, men är ni snabba och fiskar röster fort som attan så har ni fortfarande en chans.
Foto: Fyrklövern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin