Solen strålar och hela världen är ljus

Idag strålar solen över Stockholms stad! Så underbart med lite vårvärme. *Äntligen*. Jag har börjat morgonen med att lägga ut väldigt mycket kläder till försäljning på tradera. Inför den kommande flytten så tänkte jag att det är bäst att rensa ut. Vissa saker är helt enkelt för fina för att slänga och har jag inte använt de på ett tag, då ryker de! När jag har rensat har jag också märkt att jag har mer gult än vad jag trodde! Det är verkligen väldigt fint med gult och speciellt nu till våren. Se bara också på det här hemmet som är till salu hos Skandiamäklarna. Det gula piffar verkligen till det och blir pricken över i:et. Hoppas att ni nu får en jätte härlig och solig söndag!
Foto: Skandiamäklarna

Kommentarer
Postat av: Living by Miriam

Åh det var fint med lite gult, en väldigt fin gul färg. Borde också sälja kläder på tradera...det har jag tänkt läge nu ;) Lycka till med säljandet. Kram

2013-05-06 @ 07:38:36
URL: http://livingbymiriam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin