Drömmen om att sitta utomhus

Jag går och toklängtar tills vi ska flytta in i vårt hus. Det är inte lång tid kvar nu och snart, snart, snart kan jag springa ut barfota på altanen, känna gräset mellan tårna och avnjuta en stor kopp te i solnedgången. Just uteplatsen är något jag verkligen längtar efter. Vi kommer att ha en jätte stor altan och den är också i tre olika etapper. Vi passade på och köpte utemöbler av de tidigare ägarna, men jag går också och drömmer om en härlig sittgrupp på en av de andra avsatserna. Leneserck, som jag följer på Instagram, la ut en helt fantastisk bild från sin altan. Jag tycker att det var otroligt fint och precis så här skulle jag kunna tänka mig att ha det!
Jag vet att Lenesercks utegrupp kommer från Brafab och finns bland annat hos Rum21. De fina stolarna kanske ni känner igen? Det är Högsten från IKEA.
Här hittade jag några liknande soffor från Gloster. Fast vita kuddar tror jag kan vara svårt att hålla vita en längre tid utomhus. Men skitsnygga är dom rent ut sagt!
Japp, jag drömmer om att sitta utomhus, dricka vin, äta popcorn och njuta av kvällen!
Foto: Gloster

Kommentarer
Postat av: Louise

Åhhhhh, jag längtar oxå till kvällarna på eran altan!!! :0) kram!!!

2013-05-25 @ 00:04:19
URL: http://atasteofmylife.blogg.se
Postat av: Camilla/Stilitiden

Vad roligt, grattis, skönt att få egen mark under fötterna;-) Jag tycker också Ikeas stol är jättefin, även liggstolen är riktigt snygg. Sedan såg jag att Habitat öppnar i Sthlm/Room i augusti och när jag kollade in deras sortiment och foton...åhh, även om jag inte själv vill ha de färger jag la upp idag just hemma, så spana in om du inte redan gjort. Härlig inspiration på Habitats hemsida!

Ha en fin lördag!
Camilla/Stilitiden

2013-05-25 @ 08:27:15
URL: http://stilitiden.se
Postat av: Living by Miriam

Vilka härliga möbler och utemiljöer. Jag drömmer om nya möbler och större altan. Men jag är också glad för det vi har ;) Spännade med er flytt, så nyfiken. Kram

2013-05-26 @ 22:54:54
URL: http://livingbymiriam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin