Hälsning från Vasaloppsdalarna

Jag som trodde att jag skulle klara av att jobba, åka skidor och hinna med att blogga. Tji, fick jag för bloggandet har verkligen hamnat på efterkälken. Nästa vecka är jag tillbaka till verkligheten och ska då hålla mig inom armlångsavstånd från Stockholm, så bättring utlovas. Imorgon är Vasaloppsveckan "finale" och idag har det varit lite av en vilodag. Även om det har bjudits på en fantastiskt fin och solig dag så har vinden varit minst sagt kraftig. Vi knatade iväg till Gammelgården, avnjöt en våffla, en varm choklad och tog oss tid att läsa morgontidningen ordentligt. Njutning helt enkelt! Hoppas att ni har en jätte härlig lördag!
Foto: Iphone/ Emmelie
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkar härligt i Dalarna!:)
Kramkram från Borås

2013-03-04 @ 22:03:50
URL: http://hemtrender.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin