Prickig kuddkärlek

Mina nära och kära har förmågan att reta mig lite när det kommer till prickar. Redan som liten hade jag en röd overall med vita prickar och det är som det har hängt med sedan dess, den här prickiga kärleken. Jag sprider inte röda saker runt mig med prickar, men i fritidshuset är det liksom som att de kan få breda ut sig lite mer. Det passar på något vis in där. Om det är så att det finns någon mer pricktokig person så kan jag tipsa om kuddfodral från H&M Home som går att köpa för en billig penning. Jag har fyllt dom med fjäderkuddar från IKEA och nu förgyller de altanen vid fritidshuset!
Foto: Emmelie
 

Kommentarer
Postat av: Living by Miriam

Vad söta, min mamma är lite pricktokig kanske något för henne :)

2013-07-02 @ 08:52:59
URL: http://livingbymiriam.se
Postat av: Design by Tornblad

Jättefint! Jag tycker också om prickar :-)

Malin

2013-07-02 @ 11:44:55
URL: http://designbytornblad.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin