Här kan jag tänka mig att sitta och knappra på tangenterna

Det snurrar runt otroligt mycket snygga kontorsplatser i bloggar och på nätet. Jag känner att jag faktiskt borde ta tag i "projekt-dekorera-kontorsyta". Vi har en liten plats med skrivbord, stol och stringhylla, men så mycket mer är det faktiskt inte. Det finns så otroligt härlig inspiration på nätet och frågan är bara.. vad är snyggast?!
Foto: Alvhem Mäkleri
Den här snygga bilden är från en lägenhet som är till salu hos Alvhem Mäkleri. Några enkla snören hänger med några bilder på väggen. Väldigt enkelt, men ändå väldigt snyggt.
Foto: Pinterest
Som en kontrast till allt svart och vitt bjuder jag här på en bild från pinterest. Jag kanske inte hade kopierat den här bilden rätt upp och ned, men det är något härligt varmt med den och jag får en känsla av att ja, där skulle jag kunna tänka mig att sitta!
Foto: Alvhem Mäkleri
Kan inte låta bli, utan det blir en till bild från Alvhem Mäkleri. Annorlunda, men vem säger att papperspyssel inte kan sitta på väggen? Snyggt blir det iallafall!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefint ju! Åh det ger så mycket hur det ser ut där en arbetar!

hoppas allt är toppen med dig!

2013-01-24 @ 00:06:38
URL: http://novemberdreams.blogg.se/
Postat av: NinaTess

Jag längtar tills jag kan få ett eget litet kontor hemma. Men måste flytta till större först =)

2013-01-24 @ 20:51:18
URL: http://blog.ninatess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin