Första dagen i verkligheten

Idag har det varit första dagen i verkligheten igen. Även om det är riktigt skönt att vara ledig, så måste jag faktiskt erkänna att jag tyckte att det var roligt att jobba idag igen! Om det är något jag saknar så är det all frisk luft jag har fått de sista veckorna. Just frisk luft har jag också bjudit på i många bilder på Instagram den senaste tiden. Här följer ett axplock av min instagram-jul! Vill ni hitta mig på instagram så hittar ni mig under emmeliejoh
1.Fritidshuset med vinterkappa 2.Sista skiddagen vid stugan bjöd på fantastiskt vinterväder 3.Lagom till nyårsafton sprejmålade jag två gamla ölburkar i silver. 4.Stämplingspyssel innan nyår 5.God skinkmacka i skidspåret 6.Tidig morgon och istappar från taket i stugan 7.Den här lilla fina stugan var så vacker mitt i det vita vinterlandskapet. 8.Jag jobbade tre dagar från vårt kontor som inte ligger så långt från stugan. En lunch tog jag en promenad, och så här vackert var det! 9.En lussekatt i sängen, då vet man att det är jul!

Kommentarer
Postat av: Hanna - whiterainbow

Faktiskt skönt att vara tillbaka i rutinerna :)
Vi har haft årets finaste dag idag med sol å allt, typiskt att man måste sitta inne just då;(

2013-01-07 @ 22:35:38
URL: http://whiterainbow.se
Postat av: Jennica

Åhh, vad vackert och vad härlig ledighet ni har haft! Jag har bara varit hemma, men det har minsann varit superduperskönt det med. Tillbaka i vardagen idag som sagt, men det var helt ok det med...
Kram!

2013-01-07 @ 23:13:28
URL: http://www.jennicasblogg.blogspot.com
Postat av: Susihus

Ser ut som ni har haft ett härligt jullov och oj med snö ni har. Här finns det inte en flinga kvar tyvärr...
Må gott

2013-01-09 @ 10:10:57
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: Sara

Hej!

Blev överlycklig när jag såg trendenser.se fantastiska tips om att ladda hem Lovisa Burfitts bilder. Men jag hann inte :( Vill du dela med dig till en vänlig själ? Skulle bli över- över- över-lycklig för ett mail med de högupplösta bilderna till [email protected]

/Sara

2013-01-09 @ 18:36:33
URL: http://www.sarastenberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin