Häng med på Insta vettja!

Eftersom jag kommer att vara på resande fot i nästan två veckor så passar jag på att tipsa om att ni kan följa mig på Instagram. Ni hittar mig under emmeliejoh Här följer en instagrambomb från den senaste tiden!
Foto: Emmelie/Instagram emmeliejoh 1. Lådan med renåpa ropade jag in på auktion i somras, 2. Fantastiskt skidväder, 3. Söndagsmys, 4. Stugan i vinterkappa, 5. En lunch i blomhavet på Ulriksdal, 6. Min fantastiska sambo hade städat och fixat en kväll då jag jobbade sent *kärlek*, 7. Frukost i sängen en helt vanlig vardag, 8. Havrekex till vår snälla granne 9. Hembakta semlor

Kommentarer
Postat av: Hanna - whiterainbow

Trälådan gillade jag skarpt! Spec texten :)

2013-02-19 @ 20:22:23
URL: http://whiterainbow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin