Julklappsetiketter

Är du mitt upp i presentinslagningen men känner att du vill sätta på några fina etiketter på paketen? Internet fullständigt kryllar av gratisetiketter som är väldigt lätta att skriva ut, klippa ut och sätta på paketen. Här kommer en liten samling som jag har hittat. Bara att välja vilka som passar!
Dom här fina etiketterna kommer från the Caroline Johansson. Tipset är att skriva ut dom och klistra dom på lite hårdare papper eller kartong. Hål kan du göra med en hålslagare. Vill du skriva ut dom hittar du dom här.
Vill du hellre ha svartvita etiketter med fin text så kan jag tipsa om de här fina med kalligrafi. VIll du skriva ut de här behöver du ju inte heller någon färgskrivare. Du hittar dom här.
Här får man bortse från att de här etiketterna är från 2010. Själv fastnade jag för Babouskadockan längst ner till höger. På sidan Orange You lucky hittar du fler fina etiketter som kan passa vid jul. Du hittar dom här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin