Vem är stolen?

I den senaste pressreleasen från Boråstapeter så skymtade det en otroligt fin stol. Jag vet att jag har sett den tidigare, men jag kan inte dra mig till minnes vartifrån. Så, help, help - vems är stolen? Var kommer den helt enkelt ifrån? Jag vet att stolarna runt köksbordet är från Hay, men därifrån kommer inte den här fina karmstolen. Den fina stolen skulle passa som handen i handsken i vårt fritidshus. Tänk den stolen, vid en öppen spis! Där skulle jag vilja sitta i vinter!
Foto: Eget kollage med bilder från Boråstapeter

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Kom ihåg en liknande stol från ett Plaza nummer tidigare i sommar. Just den där stolen påminner väldigt mycket om Tom Dixons Fan Chair.

Svar: Hej Matilda! Tusen tack! Du har helt rät! Tack, tack!!!
Emmelie Johansson

2012-09-15 @ 12:41:20
Postat av: Louise

Underbar stol! Härligt att du fick reda på var den kom ifrån :)

2012-09-16 @ 12:22:12
URL: http://louisedahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin