Dagen i bilder

Jag passar på att njuta för fullt utav min "mellan-två-jobb-ledighet". Idag gav jag mig ut riktig långpromenad i det fina höstvädret och jag slutade med att både köpa och sukta efter saker som stått på min önskelista. Jag har alltför länge gömt mina fina washi tejpar i en heltäckande låda. Idag inhandlade jag istället en korg så att tejpen kommer till sin rätt och blir som en dekoration i sig själv!
Jag är ut i topparna en mac-älskare, men när det kommer till jobbtelefon har jag tyvärr inte fått möjlighet att ha en "aj-fån". Min kamera på min telefon brukar inte heller vilja samarbeta så bra, men idag vet i sjutton vad som hände för jag tycker att de båda bilderna nedan blev riktigt bra. Båda hamnade idag på min Instagram (emmeliejoh), men jag tyckte att de var så fina så de tåls att visas här med.
Jag har länge gått och tittat, vänt och klämt på de här urfina muggarna, även kallad Design Letters med typografi av Arne Jacobsen. Det är inte just W jag har tittat på utan jag har gått och kikat på ett E. Idag kunde jag inte hålla mig längre, utan slog till! Yippi, nu ska det drickas massa god dricka (tror att det kommer smaka ännu godare nu!)
Foto: Emmelie
Att ströva runt på Room som finns i Pub huset i Stockholm är som att gå runt bland massa godisbitar. Det finns verkligen så mycket godbitar för ögat. Se bara på den här rummet. Mumma!

Kommentarer
Postat av: kerstin

de har så fina möbler där

2012-10-25 @ 22:34:10
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se
Postat av: majamyra | tired parents and happy kids lives here

Smart idé med korgen! Följer dig nu :)

2012-10-25 @ 23:01:34
URL: http://www.majamyra.se
Postat av: Tess S [tesslounge.com]

Vilken söt liten korg =)

2012-10-26 @ 09:49:13
URL: http://tesslounge.com
Postat av: Living by Miriam

Rätt mugg gör mycket för höst-dricka-känslan ;-)

2012-10-26 @ 10:40:41
URL: http://livingbymiriam.se
Postat av: Bitte

Lika hemtrevligt som en fängelsehåla

2012-10-26 @ 14:04:42
Postat av: karin

får man fråga vart korgen kommer ifrån? är det nåt speciellt märke? den var så fin!

2012-11-09 @ 10:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin