Sjuk och skidpanik

Gårdagen sas vara årets tråkigaste dag (fråga mig inte hur det är statistiskt säkerhetsställt). Men, om gårdagen var årets tråkigaste dag så borde alla dagar framöver bli mycket roligare! Skönt, tycker jag, då jag efter att ha kurerat mig med min semestermage dragit på mig en förskylning. Min träning ligger långt ner på minus listan och jag börjar så smått få en liten "skidpanik". Jag har tackat ja till att åka tjejvasan och även om det är ett tag kvar, så behöver formen börja bearbetas. Ännu mer panik fick jag när jag såg de här underbara bilderna från Klövsjö Panorama. Vi var faktiskt där för några veckor sedan och preimäråkte, men det känns väldigt avlägset nu. Dags att bli frisk nu!! Jag tror att skulle jag få sova i sängen nedan.. ja, då tror jag att jag skulle vakna toppenfrisk! Så snyggt!
Foto: Klövsjö Panorama

Kommentarer
Postat av: PYSSELITEN

idag är den iallefalle fall gråare här usch mörkt nästan redan nu. Ska tända en brasa och läsa lite .

2012-11-22 @ 14:50:16
Postat av: DESIGN AND STUFF.se

Ser riktigt mysigt o trevligt ut. Man får ju lust att åka upp till fjällen själv när jag ser bilderna :) Hoppas du kryar på dig

2012-11-22 @ 17:40:57
URL: http://www.designandstuff.se
Postat av: Tor Erik Westvik

Hej! Roligt att du gillar våra lägenheter :-) Velkommen tillbaks när du är sugen på en skön helg i fjällen!

2014-03-14 @ 08:08:16
URL: http://www.klovsjopanorama.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin