Mysdagar i vinterlandskap

Just nu njuter vi för fullt i fritidshuset. Här har vintern knackat på dörren och det är ett vinterlandskap utanför knuten. Tänkte att jag låter bilderna tala och bjuder på lite snapshot från gårdagen. Vår täckning i stugan är nästan noll och man får kryssa fingrarna väldigt många gånger för att eventuellt få till ett inlägg, så vi får se om detta fungerar!
Kunde inte låta bli, utan var tvungen att provsmaka årets japanskpinspirerade Blossaglögg! Den föll flera av oss i smak och ja, annorlunda men god!
Långpromenad och fika utomhus i snön. Aldrig smakar fika så bra som efter lite frisk luft!
Den är fina eldkorgen fick vi av min sambos syster. Vi var tvugna att provelda i den igår kväll och oj, så mysigt! Passar också perfekt att grilla korv över den när glöden har kommit fram!

Kommentarer
Postat av: Living by Miriam

Åh vad mysigt, vill också dricka glögg och elda i snön. ;-)

2012-11-02 @ 16:00:07
URL: http://livingbymiriam.se
Postat av: Katarina Ratcliffe

Svårt att få in detta med snö.. Redan ;)
Ser i alla fall härligt ut och glögg kan jag också tänka mig!

2012-11-03 @ 10:52:53
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin