Hemma hos Ylva Skarp

I senaste numret av tidningen Lantliv är det en fantastiskt reportage hemma hos formgivaren och kalligrafen Ylva Skarp. Vilket hem! Från reportaget är det speciellt en bild som har florerat runt på nätet efter att tidningen kom ut och det är Ylvas hemmamålade skåp. Se bara så fint det är!
Ylva har verkligen klätt in sitt hem i sitt eget skapande och hennes alster syns både på väggar, tyg och porslin i en vädligt smakfull mix. Här nedan ser ni ett litet axplock av bilder från Ylvas fina hem.
Även om jag tycker att julen inte ska få knacka på dörren riktigt än, så bara måste jag visa de här fina julinspirerade lapparna, design á la Ylva Skarp!
Foto: Tidningen Lantliv och Magdalena Björnsdotter

Kommentarer
Postat av: Jennifer Ljungquist

kolla in min blogg och släng gärna in en kommentar. Följ mig på bloglovin så gör jag dsm. FIN BLOGG ! :D

2012-11-11 @ 21:39:53
URL: http://plyz.blogg.se
Postat av: Living by Miriam

Vilket hem! :-)

2012-11-12 @ 20:50:25
URL: http://livingbymiriam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin