Tack, alla fina läsare!

Efter en lång tågresa (med en aning försenat tåg) har jag landat hemma i Göteborg. Det är en blixtvisit för ett möte innan jag imorgon vänder hemåt till Stockholm igen (visst är det konstigt egentligen att två platser faktiskt kan vara hemma... kom på mig själv med att skriva hem om båda två. Göteborg hem - där jag kommer från. Stockholm hem - där jag bor. Japp, två hem!). Igår hamnade mitt inlägg "Söndagens snapshot" på första sidan på blogg.se. Jag blir alltid lika super glad när ett inlägg "lyfts upp", men jag blir även så otroligt glad över alla nya läsare som tittar in och lämnar små fina ord. Tack för era fina kommentarer och ord! Om jag kunde ge er varsinn blomma, så hade jag gjort det utan att blinka!

Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Jenny

vi som ska tacka. du ger en alltid så mycket insperation och jag har följt dig så länge som jag har bloggat, alltså sedan april 2008 :)

2012-05-24 @ 00:28:44
URL: http://novemberdreams.blogg.se/
Postat av: Jenny - Hemtrender

Vilken fin bild Emmelie, och du är så grym så du förtjänar att lyftas upp!;)



Det blir fler ggr, hör av så tar vi en lunch eller ett glas!:)



Kram på dig!

2012-05-24 @ 18:35:29
URL: http://hemtrender.com
Postat av: Sophie

Det är du så värd med alla dina välarbetade och kreativa inlägg. Du hade kunnat ha en permanent plats om det inte fanns så många andra som också förtjänar att synas :-)

Happy Friday!

2012-05-25 @ 05:06:53
URL: http://karriaristan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin