"Mellokväll"

Jag undrar hur många hem som just nu laddar för Melodifestivalen?! Jag läste att varje delfinal har setts av ungefär 3 miljoner tittare och idag verkar det som det kommer att slås!
Vi väntar just nu för att våra vänner ska knacka på dörren vilken minut som helt. Efter en tacobuffe (typiskt meldofestival mat??) så ska det självklart bli melodifestival för hela slanten! Tidigare på dagen gjorde jag några röstlappar så att vi kan ha en liten internt omröstning. Vi får väll se om vår lista sedan stämmer med den riktiga och om rätt låt vinner?!

Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Johanna

Rätt låt vann tycker jag;) Kram

2012-03-10 @ 22:10:52
URL: http://www.njutbarating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin