Trälådor, äppellådor eller sockerlådor

Jag är väldigt förtjust i gamla trälådor, även äppellådor, eller ska man säga sockerlådor? Ni kanske förstår vad jag menar. I detta fallet kan man säga att kärt barn har många namn, eller att kärt barn kan se ut på många sätt. Det är en viss charm med de äldre, redan använda lådorna. Men, får man inte tag på dessa så finns det flera nyproducerade lådor som ska likna de lite äldre använda. Jag har samlat ihop ett litet axplock av vad som går att hitta och de ser ni här under.
Funderar ni på vad man ska i? Jag har själv stundtals satt blommor i en, men nu har jag istället fyllt den med vinflaskor och tidningar!


Foto: Låda från Reforma, 495,-, Dania förvaringsback från Lev Hemma, 849,-, back i trä från Förvara, 329,-, från Granit, 379,-, blomsterlåda från Lilla Orangeriet, 299,-, låda för flaskor från Lilla Orangeriet, 265,-

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vill ha allt!!! <3

Kram och ha en fin söndag!

2012-06-10 @ 12:06:06
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Hanna

De är riktigt fina, speciellt roligt är det om man får tag på några gamla och välanvända!

2012-06-10 @ 18:05:24
URL: http://hannaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin