Småländsk helg

I helgen har det varit småland för hela slanten. Min kompis hade hyrt en helt underbar prästgård för att fira sin födesedag. Vädergudarna ver verkligen snälla över småland och istället för den enorma mängden regn som trillade ner över Stockholm, så var det faktiskt relativt fint väder där vi var.
Även om jag till och från kan drömma om ett nybyggt hus, så måste jag nog allt erkänna att mitt hjärta klappar lite extra för så här gamla och fina hus. Den här prästgården var väldigt fin bevarad, med fina trägolv, underbara kakelugnar och genuina tapeter. Åh, nu kommer jag nog hemnet-knarka på små röda torp den närmsta tiden!


Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Katarina

Det är drömmen att bo så!

Om du visste vad glad du gör mig med dina fina rader och hejarop! Och rörd till tårar blir jag med!

Kramar <3

2012-06-03 @ 22:16:18
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin