Måndagsnjutning

Efter att ha jobbat i helgen så är jag ledig idag och hjälp så skönt det har varit! Jag har verkligen haft en underbar dag! Det kanske inte kan tyckas så när jag tidigt imorse röjde runt och storstädade hela lägenheten och la varenda litet klädesplagg prydligt i vår walk-in-closet. Men, när jag var klar var det helt underbar.
Efter en långpromenad på stan så fick jag med mig ett gäng svenska jordgubbar hem och nu ska jag slå mig ner i vår franska balkong och njuta av solen och jordgubbarna! Mmmm.. man ska verkligen unna sig att ibland vara ledig en vardag. Oj, så skönt! Hej så länge!

Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: susihus

Sol ida! Va härligt, här har skurarna avlöst varandra...nåja efter regn kommer solsken.

Kram

2012-06-11 @ 21:29:03
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: CAMILLA - vikt+mode

jordgubbar och ELLE, perfekt kombo!

2012-06-12 @ 22:18:59
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin