Gröna blomster och härliga vaser

Jag bara älskar den här bilden. Det kan bero på att jag är väldigt förtjust i de fina ekollonvaserna från Svenskt Tenn som är med på bilden. I veckan försökte jag få fatt på dom (igen), men då var de slut. Men, skamm den som ger sig! Fast jag tror också att jag gillar den här bilden för att det är helt underbara gröna blommor och liljekonvaljer! Visst ger bilden energi! Så, ja, energi skickar jag till er den här måndagen och midsommarveckan!

Foto: Widerlöv & co

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Underbart grönt och skönt!

Kramen.

2012-06-18 @ 07:39:20
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Sophie

Tack! Ett sommarskirt Sverige som luktar vindtorkad tvätt och blommor från vägrenen vill jag bevara i tanken och peppa mig med en midsommar långt från traditionen.



Ha en underbar midsommar!

2012-06-21 @ 10:00:16
URL: http://karriaristan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin