Shabby Chic i Falsterbo

I veckan väntar en jobbvecka för mig i södra Sverige och igår kväll när vi kom ner till vårt hyrda hus i Falsterbo så började vi dividera vad prislappen är på hus här nere. Vi var inte helt överens och det slutade med att datorn och Hemnet åkte fram. Vi kunde några minuter senare konstatera att vi alla hade gissat lite för lågt i pris. När jag tittade runt på husen som var till salu nere i Skanör och Falsterbo så fick jag syn på ett riktigt "Shabby Chic" hem. För vad sägs om det här? Jag skulle nog faktiskt inte vilja ha det helt så här, men vissa delar kan jag ändå tycka är rätt så charmiga!
Foto: Mäklarhuset

Kommentarer
Postat av: Tess - Istla.se

Ljuvliga bilder.

2012-07-09 @ 21:03:18
URL: http://istla.se
Postat av: Susihus

haha kul sätt att kolla huspriser när man är på semester. Njut och ha det så gott

2012-07-11 @ 13:43:45
URL: http://susihus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin