TÄVLING med MR PERSWALL

Hos Mr Perswall är du designern! På deras hemsida kan man ladda upp sitt egna foto, illustration, skiss eller vad som helst av digitalt format och skapa en personlig tapet. Man kan även designa om och skapa en unik tapet av deras kollektionstapeter. Som exempelvis fototapeten Signpole, ett motiv med vägskyltar till olika destinationer. Här kan man med hjälp av Mr Perswalls Designateljé skriva in sina egna drömresmål eller kanske familjemedlemmarnas namn och sätta den i hallen som en vägvisare till familjens rum.
 
Nu kan du vinna ett presentkort från Mr Perswall på 7m2, värde 2163kr. För att vara med och tävla, svara på frågorna nedan i kommentaren till detta inlägg. Vinnaren utses av Mr Perswall och tävlingen pågår till 26 juli.
Du hittar alla Mr Perswalls fototapeter på deras hemsida och för mer inspiration, gå gärna in och gilla Mr Perswall på Facebook. 


FRÅGOR
1. Signpole finns med i kollektionen med temat resor, vilken är din favorittapet från kollektionen Destinations?
2. Om du skulle skriva egen text i fototapeten Signpole, vad skulle du skriva då?
Foto: Eget kollage med pressbilder från Mr Perswall

Kommentarer
Postat av: lina cronier

1. Rainforest
2. Målstolpar i livet samt kommande mål hade jag skrivit dit :) på så sätt ser du var du vill ta vägen och kämpar för, men också allt du redan åstadkommit!

2012-07-19 @ 21:31:36
URL: http://blejbo.se
Postat av: Erica Petersson

1. Signpole
2. Jag hade skrivit de platser jag drömmer om att åka till. På pilarna som påkar åt höger hade jag skrivit de resor som jag hitintills tycker bäst om :)

2012-07-19 @ 23:16:17
Postat av: Katarina

Den här tävlingen får jag hjärtklappning av. Mr Perswall har min favorittapet ever och jag VILL ha den!!! - Till min son kan tilläggas. Om du visste vad jag har kikat på den sidan!

I just Destination är dock favoriten "modern world"
I Signpole måste det stå Stockholm, Whitley Bay, Seglora, Koh Kradan, Vintergatan, Ålands hav, Israel Persson, Drömmar. (För det är där det hände! Det som hände ;) )

2012-07-19 @ 23:30:47
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Susihus

Jag som älskar Whole wide world och den var inte med i kollektionen destinations! Ajdå då får det nog bli något av favoritstaden NYC på. NY Skyline och på signpole skulle jag skriva lite favoritdestinationer som jag ännu inte har besökt och några mål.

2012-07-20 @ 08:56:33
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: Paola

Postcards är min favorit - nytänkande men ändå en klassiker!

Jag skulle ha namn på en massa favoriträtter från olika delar av världen och sätta upp tapeten på en av mina köksväggar! Gumbo, Masala Dhosa, Raggmunk, Spaghetti alle vongole, Steak & kidney pie, Pico de gallo, Memma ... Mums :)

2012-07-20 @ 10:14:22
Postat av: Anna

1.Har svårt att välja mellan scrapbook och signpole!
2.överst som pekar till vänster: earth,den understa som pekar till höger: heaven, de övriga som pekar vänster skulle de stå mina favoritplatser som jag redan besökt tex. Grand Canyon och på dem som pekar åt höger skulle det stå platser jag vill besöka. Någonstans i mitten skulle de även stå dreams åt vänster och goals åt höger!

2012-07-20 @ 10:38:27
URL: http://www.menduuu.blogg.se
Postat av: Hanna

Även om Subway är riktigt snygg så är det Secret Cities som är min favorit (grafiskt nördig)!

Jag skulle skriva namn på platser som betyder mycket för mig av olika anledningar som livet gett med sig :)

2012-07-20 @ 11:11:54
URL: http://www.designbyw.se
Postat av: Johanna J

1. Singpole 2. Ja skulle skriva udda resmål då ja & min man har olika drömresmål :) ex, stranden, skidbacken, storstan, idyllen, solen, månen osv, skulle vara väldigt personligt!

2012-07-20 @ 12:39:12
Postat av: Louise Alexandersson fotografier

1: World Map
2: Jag skulle välja att skriva platser som är viktiga i vår familj.

2012-07-20 @ 12:51:25
URL: http://www.louisealexandersson.se
Postat av: Pernilla

Det här är vad jag kallar en rolig tävling!

1. World Map är ett givet val, då skulle jag kunna sätta små nålar och planera kommande tripper på kartan.

2. Skriva veckans alla dagar och slå en spik i varje planka för att sedan hänga veckans alla outfits på. Då kunde jag bergis sova en halvtimma extra om morgonen.

2012-07-20 @ 16:31:37
URL: http://www.dagny.blogg.se
Postat av: Gustav

1. Rainforest - Är det inte min tur att få välja tapet i lägenheten?
2. Efter en lång dag på jobbet behöver jag snabbt få instuktioner om åt vilket håll köket/toa/sov ligger, med en inredare till sambo får man vara glad om nyckeln passar i dörren när man kommer hem.

2012-07-20 @ 16:46:36
Postat av: marty

perfekt tävling för mig just nu. Har idag varit och hämtat tapetprover, renovering pågår för fullt.
1. secret cities gillar jag starkt, finns i min inspirationsmapp.
2. Då skulle jag skriva platser i närområdet. tex staden där jag jobbar (Värnamo), sjön, affären, Starkeryd.

2012-07-20 @ 22:04:00
Postat av: Annelie Orbe

Tube Map- skulle jag välja eftersom jag bor i London ligger den närmast mitt hjärta. Jag älskar Mr Perswall och som inredare använder deras tapeter i mitt jobb så ofta jag kan. De finns ju även world wide. De är så enkla att använda och det är en stor guldstjärna i kanten.

Signepole: Tagline.
Go beyond the walls of your home.
Vidga vyn i ditt rum och dröm dig bort till ditt nästa mål.

2012-07-21 @ 10:30:06
URL: http://www.simplynordic.co.uk
Postat av: Kerstin

1: World Map
2: Jag skulle skriva in värdeladdade ord som känsla, förnuft, tanke, omtanke, ärlighet & kärlek.

2012-07-21 @ 14:25:13
URL: http://thebaglady.se
Postat av: pysseliten

1 Scrape book då den har både röda grå och rosa toner färger som gör mig glad :)
2 Om jag fick välja skulle det stå uterum toalett
utgång kök vardagsrum tvättstuga den skulle var fin i hallen som en fond :)

2012-07-22 @ 13:58:29
URL: http://pysseliten.blogg.se
Postat av: Marianne Perry

1. Scrapbook
2. Wombat Forest, London, Paris, Sydney, Himmelsby, Stockholm, Åseda, Frankfurt

2012-07-22 @ 20:27:02
Postat av: Ella

1.Signpole
2. Alla våra drömresmål. Bl.a. New York,Sydney,London,Paris. Eller kanske helt enkelt ländernas namn. Barnen skulle jubla av lycka:-) de har så många ställen de vill åka till. Drömmar är viktigt och se den på väggen varje dag vore ju en otrolig inspirationskälla.

2012-07-23 @ 10:12:10
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Jag gillade N.Y Skyline.

Oj, vilken häftig idé! jag skulle nog skriva något i stil med "mitt" "ditt" "vårt" "erat" "hans" "hennes" - det skulle bli en personlig twist på det hela :)

2012-07-24 @ 00:49:27
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Postat av: Helen J

Oj oj, en ny tapet vore på tiden. 1.Worldmap tycker jag var fantastiskt fin och tror min make skulle tycka likaså. 2. Då skulle jag skoja till det med att skriva upp mina kära grannar på gatans namn (Larssons, Malmgrens osv., alla mina granntanter skulle bli till sig när de klev in i vår hall, haha.

2012-07-25 @ 18:59:54
Postat av: Knaada

1) Singpole med den grå himlen är min absoluta favorit.

2) Jag tycker det är roligt när det blir både personligt och svenskt, så jag hade valt de ställen som låter kul och hör vår vardag till:

Gräsbo
Mormor & Morfar
Ljugarbänken
WC & Vaskrum
Självservering
Gammel-Eva
Din egen väg

2012-07-26 @ 07:36:17
URL: http://knaada.com
Postat av: E Björnström

1. Rainforest är bäst!
2. Jag skulle skriva alla de natursköna platser som jag älskar här i Norr, bl.a. Koskivaara, Kurravaara

2012-07-26 @ 08:57:18
Postat av: Birgit

1. Min favorit är Signpole och just i den färgskalan som Designtjejen (Emmelie) visar i bilden ovan.
2. Tapeten skulle min dotter få till sitt fritidshus i Hälsingland. Eftersom det är 8 pilar på Signpole skulle det stå:
2.1)MAMMA + avstånd. Eftersom hon bor långt ifrån mig skulle ordet mamma vara med.
2.2) HEM + avstånd (Hem till min dotters "vardagshem")
2.3)MORMOR Fast i stället för avstånd i siffror skulle det efter mormor stå himlen.
2.4) Sveriges norra spets + avstånd. D
2.5) Sveriges sydligaste spets + avstånd
2.6) Framtiden
2.7) Frisk luft (och pilen mot dörren)

2012-07-26 @ 11:29:57
Postat av: Per

1. scrapbook skulle passar utmärkt i fritidshuset 2. några kända qoutes om inspiration så att jag kan njuta av både tapet och motiverande ord på samma gång.

2012-07-26 @ 11:39:27
Postat av: Stig

1. Signpole i färg
2. Då jag bor i skogen skulle det stå olika djur på pilarna.

2012-07-26 @ 11:46:45
Postat av: adde

Hej!
jag gillar secret cities-tapeten. Kan man kolla länge på och leta städer....
jag skulle skriva drömresemålen jag har, så ser man och kan spara pengar till de resorna. vilken inspiration!!

2012-07-26 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin