Paket dekorerat med washi tejp

Min kompis fyllde år för någon vecka sedan och då tänkte jag att jag skulle testa att använda washi tejp på ett litet nytt sätt. Vid jul dekorerade jag paketen med washi tejp på ett annat sätt, men nu tänkte jag göra vimplar. Jag får en del frågar om vad det är som gör washi tejpen så speciell. Tejpen är betydligt tunnare än vanlig tejp. Den är lätt att använda på väggen, eller på andra ytor där du inte vill få några fläckar. Jag har använt tejpen på väggen och den är även lätt att ta bort om man inte vill ha den kvar. Jag har också använt tejpen i dukning, både runt glas men även som dekoration.

Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Tjusigt!

2012-01-29 @ 11:34:37
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Anonym

Men wow! Du är så jädra duktig. Skulle inte komma på något sådant själv. Snyggt!

Jag har fotat möhippa i helgen. Superkul och nu är jag sjukt trött

efter en intensiv lördag som började med 18 km löpning haha.

Bilder kommer :)

2012-01-29 @ 14:06:34
Postat av: emelie

Fint

2012-01-30 @ 07:48:26
URL: http://empapempan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är sannerligen kreativ! Otroligt läcker i alla sin enkelhet! Tror jag ska ta och sno den idén!



Kramen

2012-01-31 @ 20:10:58
Postat av: Hanna - Whiterainbow

snyggt, du är så kreativ :)

2012-01-31 @ 22:06:32
URL: http://whiterainbow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin